Σεπτεμβρίου 28, 2023

Ντόντικ: Έχουμε πρόβλημα με τις Ηνωμένες Πολιτείες και την ΕΕ, δεν έχω χάσει το μυαλό μου ούτε πολιτικά ούτε διανοητικά

  

Ο πρόεδρος της Ρεπούμπλικα Σέρπσκα Μίλοραντ Ντόντικ δήλωσε στην  RTRS ότι δεν φοβάται τη δίκη επειδή δεν εφάρμοσε τις αποφάσεις του  Κρίστιαν Σμιτ. «Εναπόκειται στο δικαστικό σώμα της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης να αποδείξει τις κατηγορίες εναντίον μου», δήλωσε ο Ντόντικ και είπε ότι οι ξένοι προσπαθούν να διαχειριστούν αυτή τη διαδικασία και ότι το κάνουν για να τον απομακρύνουν από την πολιτική σκηνή. «Η Βοσνία-Ερζεγοβίνη θα καταρρεύσει γρηγορότερα από ό,τι εγώ θα πάω φυλακή»,  είπε. Αναφερόμενης στον Σμιτ είπε: «Αν είμαστε μαϊμούδες γι' αυτόν, τότε είναι για εμάς είναι γουρούνι και φασίστας. Τώρα ο Σμιτ έχει αποδειχθεί υποστηρικτής του φασισμού και εκείνων που ο Χίτλερ τίμησε με την υψηλότερη αναγνώριση». «Έχουμε σοβαρό πρόβλημα με την Αμερική και την ΕΕ που μας αρνούνται συνταγματικά δικαιώματα εδώ, αλλά η κατάσταση δεν είναι απελπιστική, δεν έχω χάσει το μυαλό μου ούτε πολιτικά ούτε διανοητικά. «Οι Σέρβοι δεν είναι λαός που δέχεται  δασκάλους. Το αφήγημα ότι η αμερικανική επιρροή είναι θετική εδώ, και η ρωσική επιρροή είναι αρνητική, επιβάλλεται από τους Δυτικούς, τους Αμερικανούς και άλλους στις Βρυξέλλες, οι οποίοι έχουν πρόβλημα με τη Ρωσία», δήλωσε ο Ντόντικ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου