Ο Υπουργός Υγείας Βένκο Φιλίπσε ανακοίνωσε ότι τις τελευταίες 24 ώρες, εξετάστηκαν 189 δείγματα από τα οποία επιβεβαιώθηκαν10 νέα κρούσματα, εκ των οποίων έξι από τα Σκόπια, δύο από το Κουμάνοβο, και πό ένα στην Πρίλαπο και το Βέλες Ένας 60χρονος ασθενής από το Ντόλτσεβο που ήταν Καρκινοπαθείς πέθανε από τον κορωνοϊό στην Κλινική Λοιμωδών Νοσημάτων στα Σκόπια. Τις τελευταίες 24 ώρες, έχουν καταγραφεί πέντε ασθενείς που ανέρρωσαν .
Ο συνολικός αριθμός των ασθενών με κορωνπϊό στην Ρεπούμπλικα Σεβερνοματσεντόνιγια , σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, είναι 1.674. Από αυτούς, 1.205 έχουν ανακάμψει, 92 έχουν πεθάνει και 377 είναι ενεργοί.
Ο Υπουργός Υγείας Βένκο Φιλίπσε αρνήθηκε ότι σκοπίμως μειώνεται ο αριθμός των δοκιμών για να αυξάνεται το ποσοστό «θετικότητας» και είπε ότι, «ο αριθμός των δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν έχει μειωθεί σημαντικά λόγω του γεγονότος ότι δεν υπάρχουν αρκετοί ασθενείς που έχουν συμπτώματα και που έχουν πραγματική ένδειξη για εξέταση».
Ο υπουργός Υγείας, Βένκο Φιλίπσε, είπε στη σημερινή συνέντευξη Τύπου ότι η απόφαση για χαλάρωση των μέτρων επιτρέπει την προπόνηση σε ατομικά αθλήματα, ενώ στα συλλογικά θα επιτραπεί γίνει την επόμενη εβδομάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου