Αυγούστου 30, 2023

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ. Υπέβαλε παράιτηση ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εσωτερικών Πέταρ Τοντόροφ

 

ΣΌΦΙΑ 30.08.2023 Σήμερα, μετά από 41 χρόνια υπηρεσίας της χώρα μου, εκ των οποίων τα 34 χρόνια στο σύστημα του Υπουργείου Εσωτερικών, παραιτούμαι από Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εσωτερικών δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εσωτερικών, Πέταρ Τοντόροφ. «Πήγα μέχρι τέλους ως αστυνομικός. Πέρασα από όλα τα επίπεδα για να φτάσω στο υψηλότερο», είπε. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους άξιους συναδέλφους με τους οποίους είχα την τιμή και τη χαρά να συνεργαστώ όλα αυτά τα χρόνια. Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τα καθήκοντά τους», πρόσθεσε.«Αλλά είμαι σε μια κατάσταση όπου δεν μπορώ να το κάνω αυτό», είπε. Η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών δεν έχει τη βούληση να συνεχίσει τον αγώνα για νομιμότητα, δήλωσε ο Τοντόροφ. Για μένα, η θέση δεν είναι αυτοσκοπός. Έχω τιμή και αξιοπρέπεια – χωρίς αυτούς δεν μπορείς να είσαι πραγματικός αξιωματικός επιβολής του νόμου. Τα κίνητρα με τα οποία ο Καλίν Στόγιανοφ ζήτησε την παραίτησή μου δεν έχουν καμία βάση. Οι κατηγορίες του ήταν άσχημες και η προσπάθειά του να χρησιμοποιήσει τους θανάτους συναδέλφων του για να επιτύχει ευκαιριακούς στόχους ήταν ανάξια. Δεν θα τα αντικρούσω ένα προς ένα, επειδή χρησιμοποιήθηκαν ως ευκαιρία, όχι ως λόγος, δήλωσε ο Πέταρ Τοντόροφ. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα κίνητρα για την απαίτηση απομάκρυνσής του δεν έχουν καμία σχέση με το έργο του, αλλά βρίσκονται στην καταγραφή μιας συνεδρίασης του κόμματος που αποφάσισε το Υπουργείο Εσωτερικών να οργανώσει τις εκλογές. Η επαγγελματική αξιολόγηση του τι έχω κάνει εγώ και οι συνάδελφοί μου είναι οι εκθέσεις σχετικά με τις δραστηριότητες του Υπουργείου Εσωτερικών το 2022 και το πρώτο εξάμηνο του 2023, δήλωσε ο Todorov. Σίγουρα δεν θέλω να γίνω μέρος της προσπάθειας πολιτικής χρήσης του Υπουργείου Εσωτερικών. " μαζική αλλαγή των περιφερειακών διευθυντών, οι οποίοι έχουν επιδείξει εξαιρετικά αποτελέσματα στον αγώνα κατά της εξαγοράς ψήφων, δείχνει ακριβώς αυτό. Από τότε που έγινα Γενικός Γραμματέας, το Υπουργείο Εσωτερικών έχει επιδείξει την πλήρη αποφασιστικότητά του να καταπολεμήσει αυτό το φαύλο φαινόμενο. Δεν θέλω να παρακολουθώ πώς υποβαθμίζεται κάτι που επιτυγχάνεται, δήλωσε ο Τοντόροφ στα μέσα ενημέρωσης. Πρόσθεσε ότι κατά την ανάληψη των καθηκόντων του, ο Kalin Stoyanov είπε στους υπαλλήλους του Υπουργείου Εσωτερικών ότι ήταν «ένας από εμάς». Κάθε μέρα από τότε, έχει αποδείξει ότι αυτό δεν είναι αλήθεια. Εάν ο υπουργός είχε παραμείνει πραγματικά πιστός στο Υπουργείο Εσωτερικών, δεν θα είχε βλάψει το σύστημα υπό πολιτική πίεση, δήλωσε ο Πέταρ Τοντόροφ. Σε όλους τους ένστολους συναδέλφους, θέλω να πω – όχι ένα βήμα πίσω, καλούμαστε να εργαστούμε για τους πολίτες. Θα έχεις πάντα έναν φίλο μέσα μου. Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη του Προέδρου και για την υποστήριξη που έχω αυτή τη στιγμή, δήλωσε ο Todorov στα μέσα ενημέρωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου