Νοεμβρίου 22, 2009

Ραγδαία αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης της «Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης στο Ιnternet

Αύξηση κατά 36% σημείωσε η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη , (στην οποία δεν επιβάλλεται αγγελειόσημο), στην Ελλάδα σε σχέση με το πρώτο μισό της περασμένης χρονιάς και έφθασε στα 24,5 εκατ. ευρώ.
Το ΙΑΒ (Ιnteractive Αdvertising Βureau Ηellas) ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, υπάρχει σταθερή άνοδο του ενδιαφέροντος της διαφημιζόμενης αγοράς για το Διαδίκτυο, αφού και το πρώτο εξάμηνο του 2008 σημειώθηκε άνοδος κατά 38% σε σχέση με το 2007.
Το πρώτο τρίμηνο του 2009 η διαφημιστική δαπάνη σημείωσε άνοδο 55% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 και το δεύτερο τρίμηνο του 2009 σημειώθηκε άνοδος 28% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2008.
Ο πρώτος κλάδος σε δαπάνη ήταν εκείνος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, από τον οποίο αντλήθηκαν 6 εκατ. ευρώ για διαδικτυακή διαφήμιση.
Σύντομα πάντως και η Μediaservices, η υπηρεσία έρευνας για τη διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά και τις εφημερίδες, θα εντάξει και το Διαδίκτυο στις μετρήσεις της.
Στη Μεγάλη Βρετανία, η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το πρώτο εξάμηνο ξεπέρασε το 1,75 δισ. στερλίνες. Ετσι, το Ιnternet ξεπέρασε την τηλεόραση και έγινε το πρώτο σε διαφημιστική απορρόφηση μέσο.
Οι Εταιρίες marketing του διαδικτύου , Mailorama.fr και η μητρική της Rentabiliweb, οργάνωσαν το «test-drive» του «Μεγάλου Αδελφού» και της «Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης»,(Corporate social responsibility -CSR), με τη διανομή δωρεάν χρημάτων στους φτωχούς στο Παρίσι.
Διαβάστε...http://deltio11.blogspot.com/2009/11/blog-post_4704.html


ΥΓ.Εάν δεν μπεί αγγελειόσημο στο Ιnternet, οι δημοσιογράφοι θα πεθάνουν στην Ψάθα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου