Το χρονικο της ημέρας.Καλά και κακά νεα.Ειδήσεις ρεπορτάζ,και ανταποκρίσεις,από τον βαλκανικό χωρο Σχόλια στο e-mail, deltio11@gmail.com
Μαΐου 24, 2021
Σερβία: Πέθαναν 11 και αρρώστησαν 376
Στη Σερβία, έγιναν 9.298 τεστ από τα οποία εντοπίστηκαν 376 νέα κρούσματα λοίμωξης από τον Κορωνοϊό. Στο Βελιγράδι βρέθηκαν 59 , στο Σεντέρεβο 18, και στη Νις 16. Η θετικότητα των τεστ ήταν 4%. Συνολικά 1.903.640 άτομα έχουν λάβει και τις δύο δόσεις του εμβολίου.Χθες πέθαναν 11 ασθενείς. Το υπουργείο εσωτερικών ανακοίνωσε ότι « Όλοι οι αστυνομικοί πρέπει να εμβολιαστούν», λόγω
«της συνεχούς επαφής με τους πολίτες», εκτός από εκείνους «των οποίων ο εμβολιασμός δεν είναι δυνατός για λόγους υγείας».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου