Το χρονικο της ημέρας.Καλά και κακά νεα.Ειδήσεις ρεπορτάζ,και ανταποκρίσεις,από τον βαλκανικό χωρο Σχόλια στο e-mail, deltio11@gmail.com
Μαΐου 12, 2020
Βουλγαρία: Στο θέρετρο Μπάνσκο δεν υπάρχει Κορωνοιός
Σε 115 κατοίκους του Δήμου Μπάνσκο διαπιστώθηκαν αντισώματα μετά το μαζικό τεστ του πληθυσμού για κορωνοϊό. Κατά τον τελευταίο μήνα εξετάστηκαν με γρήγορα τεστ συνολικά 2250 άτομα. Μετά από εκτίμηση των υγειονομικών οργάνων κάποια από τα πρόσωπα πέρασαν και τεστ PCR. Τα αποτελέσματα από τα τεστ είναι αρνητικά. Το μαζικό τεστ άρχισε αμέσως μετά την άρση της καραντίνας των 14 ημερών, που επιβλήθηκε στο θέρετρο. Με τήρηση των υγειονομικών μέτρων το ορεινό θέρετρο Μπάνσκο, γνωστό ως αθλητικός και τουριστικός προορισμός τεσσάρων εποχών, προτιμώμενος από Βουλγάρους και ξένους, ήδη εργάζεται πάνω στην προετοιμασία της θερινής ψυχαγωγικής και πολιτιστικής σεζόν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου