Μαΐου 11, 2020

Ρουμανία: Ψάχνουν γιατί εστειλαν τους εργάτες να αρρωστησουν στη Γερμανία

ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ. Ο υπουργός Υγείας της Ρουμανίας Νελού Τατάρου, η υπουργός Εργασίας Βιολέτα Αλεξάντρου και ο υπουργός Εξωτερικών Μπογκντάν Αουρέσκου έχουν κληθεί σήμερα στο Κοινοβούλιο για να ενημερώσουν τους βουλευτές για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκαν την κατάσταση κατά τη διάρκεια της κατάστασης έκτακτης ανάγκης. Ένα ευαίσθητο θέμα είναι οι Ρουμάνοι εποχιακά εργαζόμενοι που στάλθηκαν για να εργαστούν στο εξωτερικό . Ο υπουργός Μπόγκνταν Αουρέσκου πρέπει να εξηγήσει πώς πήγαν οι Ρουμάνοι εργάτες στο εξωτερικό και γιατί εργάζονταν σε επισφαλείς συνθήκες. 
Ο πρόεδρος της Ρουμανικής Βουλής των Αντιπροσώπων και προσωρινός αρχηγός του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος αισθάνθηκε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στα κεντρικά γραφεία του κόμματός όπου παρουσίαζε το νομοσχέδιο «Επανεκκίνηση της Ρουμανίας».Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ήταν απλά ένα «λιποθυμικό σύνδρομο». Άλλοι 9 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τη λοίμωξη στη Ρουμανία, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των νεκρών σε 961 .
Η Στρατηγική Ομάδα Επικοινωνίας ανακοίνωσε το βράδυ της Κυριακής, ότι ο συνολικός αριθμός των λοιμώξεων ξεπέρασε τις 15.300 και πάνω από 7 χιλιάδες έχουν ανακάμψει. Περισσότεροι από 2.750 Ρουμάνοι από το εξωτερικό έχουν μολυνθεί από το νέο κορωνοϊό, κυρίως στην Ιταλία, την Ισπανία και τη Μεγάλη Βρετανία. Από την έναρξη της πανδημίας, 100 Ρουμάνοι στο εξωτερικό έχουν πεθάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου