Μαΐου 13, 2020

Μαυροβούνιο: Ο Τζουκάνοβιτς επεχείρησε να συλλάβει δια της βίας τον Αμφιλόχιο και τον επίσκοπο Ιωανίκειο αλλά χιλιάδες πιστοί δεν τους το επέτρεψαν. Ο Ιωανίκειος πήγε αυτοβούλως στην αστυνομία.

Χιλιάδες πιστοί που συγκεντρώθηκαν απόψε μπροστά στην Επικσοπή του Νίκσιτς , όπου η αστυνομία πήγε για να συλλάβει τον Μητροπολίτη Αμφιλόχιο και τον Επίσκοπο Ιωανίκειο και τους ιερείς της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, που ήταν μαζί τους. Οι πιστοί αποδοκίμαζαν την αστυνομία φωνάζοντας «Ούστασα,Ούστασα» και «Πετάξτε τις στολές»! 
Στη συνέχεια ο Επίσκοπος Βούδας Νίκσίτς Ιωανίκειος και επτά ιερείς πήγαν στην αστυνομία όπου συνελήφθησαν και κρατούτναι με εντολή της εισαγγελίας για παραβίαση των μέτρων της εθνικής ομάδας συντονισμού κατά των λοιμωδών νοσημάτων, λόγω του συνωστισμού στον Άγιο Βασίλειο του Όστρογκ. 
Προτού πάει στην αστυνομία ο Επίσκοπος ζήτησε από τις χιλιάδες των Πιστών να παραμείνουν ήσυχοι λέγοντας ότι κανένα άρθρο του Συντάγματος του Μαυροβουνίου δεν είχε παραβιαστεί. Το πλήθος φώναζε «Δεν δίνουμε τον Επίσκοπο» και «βγάλτε τις στολές». 
Ο Επίσκοπος Ιωανίκειος δήλωσε ότι οι αστυνομικοί δεν ήταν ένοχοι, ότι απλά έκαναν τη δουλειά τους και ότι δεν πρέπει να κατηγορηθούν.
 «Ο εθνικός συντονιστικός φορέας για τις μολυσματικές ασθένειες του Μαυροβουνίου ζήτησε από την Κρατική Εισαγγελία να λάβει τα πιο επείγοντα νομικά μέτρα και να ασκήσει δίωξη κατά των διοργανωτών, όπως ανέφεραν, της παράνομης και εξαιρετικά επικίνδυνης επιδημιολογικά δημόσια συγκέντρωση στο Νίκσιτς». 
Ο εθνικός συντονιστικό φορέας ανακοίνωσε ότι «οι συνδυασμένες προσπάθειες και τα αποτελέσματα όλων των θεσμών και των πολιτών για τη διατήρηση της υγείας και της ζωής παραβιάστηκαν με τον πιο σκληρό τρόπο» στον Άγιο Βασίλειο. Κοινωνία Ο Μητροπολίτης Αμφιλόχιος που δεν συνελήφθη μιλώντας έξω από το Ναό του Αγίου Βασιλείου σε αρκετές χιλιάδες πιστών που έχουν βγει στους δρόμους της πόλης. είπε ότι το προσκύνημα του Αγίου γίνεται 350 χρόνια, ενώ «οι σημερινοί πρίγκιπες που σκέφτονται ότι είναι αιώνιοι είναι φευγαλέοι» και είπε τοι το φετεινό προσκύνημα ήταν αφιερωμένο στην πάλη ενάντια στον ιό που δοκιμάζει τον κόσμο, καθώς επίσης ενάντια σε όλους τους ιούς που δηλητηριάζουν τους ανθρώπους, και και αναφέρθηκε «στον πόλεμο εναντίον του λαού και του Αγίου Βασιλείου». Ο Μητροπολίτης Αμφιλόχιος είπε ότι ο Άγιος Βασίλειος αγωνίζεται ενάντια στον ιός του φασισμού και του κομμουνισμού και αναφέρθηκε ονομαστικά στους αστυνομικούς που πέταξαν τις στολές τους απόψε,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου