ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ. Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Προστασίας Βιολέτα Αλεξάντρου δεσμεύτηκε ενώπιων των βουλευτών ότι θα ταξιδέψει στη Γερμανία για να εξετάσει επιτόπου τις συνθήκες εργασίας των Ρουμάνων εργαζομένων.
Η υπουργός ανέφερε ότι πρέπει να γίνεται σεβαστή, «η ελευθερία επιλογής της χώρας στην οποία επιθυμούν να εργαστούν» και κάλεσε τους ρουμάνους εργαζόμενους στο εξωτερικό να μην δεχθούν εργασία χωρίς σύμβαση.
Οι Σοσιαλδημοκράτες κατέθεσαν πρόταση μομφής εναντίον του Υπουργού Γεωργίας Άντριαν Όρος, που θα συζητηθεί τη Δευτέρα.
Τον κατηγορούν πως από τότε που ανέλαβε διακόπηκε η πορεία των προγραμμάτων γεωργίας και οι αγρότες βρίσκονται τώρα σε δύσκολη θέση.
Σε απάντηση, ο Άντριαν Όρος είπε ότι η πρόταση αποτελεί απόδειξη ότι έχει ενοχλήσει ορισμένες ομάδες συμφερόντων που έλεγχαν το υπουργείο τα τελευταία χρόνια. Συνομιλίες.
Ο πρόεδρος της Ρουμανίας Κλάους Γιοχάνις, που εποπτευει τους υπουργούς αντί του πρωθυπουργού ανακοίνωσε τα μέτρα που θα επιβληθούν μετα τις 15 Μαΐου. Συμφωνα με το «Ρουμανικό μοντέλο» η «κοιωνική απόσταση θα είναι 1,5 μέτρο. Τα ινστιτούτα αισθητικής, τα μουσεία και τα καταστήματα που δεν βρίσκονται μέσα σε εμπορικά κέντρα θα ανοίξουν ξανά.
Οι τοπικές αρχές παροτρύνονται επίσης να ανοίξουν εκ νέου τα πάρκα στο κοινό. Οι επαγγελματίες αθλητές μπορούν να επαναλάβουν την προπόνηση υπό ειδικούς όρους, αλλά οι αγώνες εξακολουθούν να αναστέλλονται.
Ο πρόεδρος κατέληξε λέγοντας ότι το νομοσχέδιο που ρυθμίζει αυτά τα μέτρα πρέπει να εγκριθεί αμέσως, και κάλεσε το Κοινοβούλιο να το πράξει το συντομότερο δυνατόν.
Ο αριθμός των λοιμώξεων στη Ρουμανία ξεπέρασε τις 15.770 και πάνω από 1.000 άνθρωποι έχουν πεθάνει. Σχεδόν 7.700 άνθρωποι έχουν αναρρώσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου