Μαΐου 11, 2020

Στη Αλβανία, που είναι Κράτος Χασισοδικαίου γιορτάζει η (ανύπαρκτη) Δικαιοσύνη

Η υπουργός Δικαιοσύνης Εντίλτα Γκιονάι , σε δήλωσή της για Ημέρα της Δικαιοσύνης τόνισε ότι η μεταρρύθμιση στο σύστημα δικαιοσύνης είναι η βαθύτερη μεταρρύθμιση στην Αλβανία τα τελαυταία 30 χρόνια και έχει την υποστήριξη των πολιτών, και ότι σύντομα η δικαιοδύνη θα λειτουργεί σε όλα τα επίπεδα. «Η εφαρμογή της μεταρρύθμισης στο σύστημα δικαιοσύνης θέλει το χρόνο της. 
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η διαδικασία ελέγχου είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της μεταρρύθμισης στο δικαστικό σύστημα.
 Η πρόοδος της μεταρρύθμισης ήταν ένας από τους λόγους της απόφασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου σχετικά με την έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την Αλβανία. Καθ 'όλη τη διαδικασία της αξιολόγησης , 134 εισαγγελείς και δικαστές απομακρύνθηκαν από τις θέσεις τους. 
Ενώ 44 δικαστές και 48 εισαγγελείς πέρασαν με επιτυχία τη διαδικασία ελέγχου και συνέχισαν τα καθήκοντά τους. Το έργο του Ανώτατου Δικαστηρίου και του Συνταγματικού Δικαστηρίου απαιτούσε την εφαρμογή μιας βαθιάς διαρθρωτικής μεταρρύθμισης λόγω της διαφθοράς στο δικαστικό σύστημα. Την Ημέρα της Δικαιοσύνης στην Αλβανία, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διεθνείς εταίρους μας, τις ΗΠΑ και την ΕΕ, για τη σημαντική συμβολή τους στη μεταρρύθμιση του συστήματος δικαιοσύνης », είπε η σοσιαλιστής υπουργός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου