Το χρονικο της ημέρας.Καλά και κακά νεα.Ειδήσεις ρεπορτάζ,και ανταποκρίσεις,από τον βαλκανικό χωρο Σχόλια στο e-mail, deltio11@gmail.com
Μαΐου 11, 2020
Αλβανία. Καμιά απώλεια ζωής από τον Κορωνοϊό για περισσότερο από 10 ημέρες.
Η Εμπειρογνώμονας του Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας, δρ Ευγενία Τομίνι ανακοίνωσε ότι τις τελευταίες 24 ώρες, εξετάστηκαν δείγματα από 121 πολίτες και 4 βρέθηκαν θετικοί. 2 στα Τίρανα, 1 στην Κάμζα και 1 στη Σκόδρα. Αυτός είναι ο χαμηλότερος αριθμός θετικών ημερήσιων κρουσμάτων, τις τελευταίες 8 εβδομάδες είπε η κ. Τομίνι. Στα δυο νοσοκομεία αναφοράς νοσηλεύονται 28 ασθενείς και μόνο 3 από αυτούς είναι σε ΜΕΘ. Λιγότερο από το 15% των κρουσμάτων χρειάζονται νοσοκομειακή περίθαλψη , ενώ τα υπόλοιπα παρακολουθούνται από τον οικογενειακό γιατρό.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου