Το υπουργείο Υγείας της Αλβανίας ανακοίνωσε σήμερα στις 12:30 ότι το τελευταίο 24ωρο επιβεβαιώθηκαν 24 νέα κρούσματα . Η Δρ Σίλβα Μπίνο του Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας είπε ότι τις τελευταίες 24 ώρες, έχουν εξεταστεί 269 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 53 εργαζόμενων στον τομέα της υγείας. Μέχρι στιγμής, 4827 άτομα έχουν κάνει τεστ και το σύνολο των κρουσμάτων που επιβεβαιώθηκαν είναι 518
Από τα νέα κρούσματα 12 είναι στη Σκόδρα 3 στα Τίρανα, 3 στο Κούκες, 3 στο Φιέρι και από 1 στην Κορυτσά και την Καβάγια.
Σήμερα το πρωί, μια 64χρονη από τα Τίρανα πέθανε, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των θανάτων σε 26. Τα θύματα αντιπροσωπεύουν το 5% του συνολικού αριθμού των μολυσμένων.
277 άτομα ή το 52% των κρουσμάτων έχουν ανακάμψει.
Ο χασισέμπορος, πριν
από λίγα λεπτά, δημοσίευσε ένα γράφημα για τα θύματα της πανδημίας ανά εκατομμύριο κατοίκους. Το γράφημα δείχνει
ότι η Αλβανία εμφανίζεται με χαμηλή καμπύλη της πανδημίας και είπε ότι αυτό είναι
το αποτέλεσμα των έγκαιρων μέτρων που έλαβε.
«Οι θάνατοι για κάθε 1 εκατομμύριο κατοίκους δείχνουν πόσο
σαφής και αποφασιστική ήταν η ταχεία και αυστηρή αντίδραση, ο μαζικός σεβασμός
των προφυλάξεων στην Αλβανία. Θα εφαρμόσουμε το σχέδιό μας και θα το προσαρμόσουμε
σύμφωνα με τη δυναμική των εξελίξεων στην πρώτη γραμμή του αγώνα για την
προστασία των ανθρώπινων ζωών. Η οικονομία βυθίζεται και αναπτύσσεται, αλλά οι
νεκροί δεν επιστρέφουν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλοι πρέπει να αντισταθούμε
στην πίεση της άγνοιας, της απερισκεψίας και της χυδαιότητα. Η διάσωση
των ανθρώπων είναι η προτεραιότητά μας»,
δήλωσε χασισέμπορος Ράμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου