Απριλίου 20, 2020

Στη Σερβία στις 27 Απριλίου το πρώτο βήμα επιστροφής στη Κανονικότητα

Στη Σερβία μέχρι στιγμής 6.318 άτομα έχουν μολυνθεί από τον κορωνοϊό. Από αυτούς, οι 122 έχουν πεθάνει , και 753 έχουν αναρρώσει. 
Το ποσοστό θνησιμότητας των κρουσμάτων είναι 1,93% τοις εκατό, Τις τελευταίες 24 ώρες, υποβλήθηκαν σε 2.673 άτομα, εκ των οποίων θετικά βγήκαν τα 324. Ο συνολικός αριθμός των τεστ στη Σερβία είναι 38.701. 
Συνολικά 3.900 ασθενείς νοσηλεύονται. 
Ο Πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς δήλωσε στην τηλεόραση «Pink» ότι από την επόμενη εβδομάδα, όλες οι βιοτεχνίες θα είναι ανοιχτές. Κομμωτήρια, Κουρεία, ινστιτούτα αισθητικής και αθλητικά γυμναστήρια θα αρχίσουν να λειτουργούν μετά τις 27 Απριλίου, αλλά με ιδιαίτερη προστασία. 
Σχεδιάζουμε να ανοίξουμε τα εστιατόρια και τις καφετέριες μεταξύ της 3ης και της 10ης Μαΐου, αλλά με τήρηση αποστάσεων. Εάν η κατάσταση επιδεινωθεί, θα αποσύρουμε όλα τα μέτρα μετριασμού και θα επιστρέψουμε στα υπάρχοντα, είπε ο Βούτσιτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου