Στις υποθέσεις, το δικαστήριο επέτρεψε μια έκθεση πραγματογνωμοσύνης, η οποία, καταμετρώντας τις ψήφους με ένα έντυπο ψηφοδέλτιο και με ένα μηχάνημα ψηφοφορίας σε 1777 εκλογικά τμήματα, για να διαπιστώσει εάν ο αριθμός των έγκυρων ψήφων στους καταλόγους υποψηφίων (κόμματα, συνασπισμοί, ανεξάρτητος υποψήφιος) αντιστοιχεί σε αυτόν που καταχωρήθηκε στο πρωτόκολλο της αντίστοιχης τομεακής εκλογικής επιτροπής.
Επιπλέον, η έκθεση πραγματογνωμοσύνης πρέπει να καθορίζει εάν ο αριθμός των έγκυρων ψήφων που δόθηκαν με ψηφοδέλτια μηχανικής ψηφοφορίας στους καταλόγους υποψηφίων (κόμματα, συνασπισμοί, ανεξάρτητος υποψήφιος) αντιστοιχεί στις πληροφορίες από τη μνήμη της εξειδικευμένης συσκευής ψηφοφορίας.
Οι εμπειρογνώμονες πρέπει επίσης να απαντήσουν εάν τα πρωτόκολλα των τομεακών εκλογικών επιτροπών σύμφωνα με το άρθρο. 273 του Εκλογικού Κώδικα καταρτίζονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του άρθ. 274, παρ. 3 του Εκλογικού Κώδικα.
Ένα άλλο καθήκον είναι να διαπιστωθεί εάν σε 442 εκλογικά τμήματα ο αριθμός εκείνων που έχουν εγγραφεί στο πρωτόκολλο σύμφωνα με το άρθρο. 273 του Εκλογικού Κώδικα ως άκυρα ψηφοδέλτια αντιστοιχούν στον αριθμό των διαθέσιμων άκυρων ψηφοδελτίων που παραδίδονται στις περιφερειακές εκλογικές επιτροπές από τις τομεακές εφορευτικές επιτροπές.
Το δικαστήριο υποχρέωσε την Κεντρική Εκλογική Επιτροπή (ΚΕΕ) να παράσχει την εμπειρογνωμοσύνη με τα εκλογικά έγγραφα των εν λόγω εκλογικών τμημάτων.
Επιπλέον, η ΚΕΕ θα πρέπει να παρέχει πληροφορίες εντός δύο εβδομάδων σχετικά με τους λόγους για τους οποίους τα εκλογικά τμήματα, για τα οποία δεν υπάρχει εξαίρεση από τον εκλογικό κώδικα, δεν έχουν πραγματοποιήσει βιντεοεπιτήρηση και βιντεοσκόπηση σε πραγματικό χρόνο μετά την ανακοίνωση του τέλους της ημέρας των εκλογών κατά την καταμέτρηση των ψήφων και την κατάρτιση του πρωτοκόλλου, καθώς και κατάλογο των εκλογικών τμημάτων στα οποία εξαιρείται το άρθρο. 57, παρ. 1, σημείο 34 του εκλογικού κώδικα·
Επίσης, εντός τριών εβδομάδων, θα πρέπει να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν μετά τη λήξη της προθεσμίας βάσει του άρθ. 89, παρ. 1 και 2 του Εκλογικού Κώδικα αλλαγές στη σύνθεση των τομεακών εκλογικών επιτροπών – ο συνολικός αριθμός των αλλαγών, η κατανομή ανά εβδομάδες, κατόπιν πρότασης των οποίων έγιναν (του μέλους της επιτροπής, ενός πολιτικού κόμματος ή συνασπισμού, άλλης οντότητας), είτε η αρχική αναλογία πολιτικών κομμάτων και συνασπισμών στην τομεακή εκλογική επιτροπή σύμφωνα με το άρθρο. 92, παρ. 6 του Εκλογικού Κώδικα, σε ποια πραγματική/νομική βάση έγινε η αλλαγή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου