Νοεμβρίου 15, 2009

ΑΠΕΒΙΩΣΕ ο δικηγόρος από την Κερύνεια Γιώργος Κάιζερ

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1974

Σημαντικό στέλεχος της Ενωτικής παράταξης της Κυρήνειας και παγκυπρίως, και ενεργός στην Αντιπολίτευση ενάντια στο Μακαριακό καθεστώς. Αιχμάλωτος ο Γιώργος Κάίζερ μέσα ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΣΕΡΑΓΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ ΦΡΟΥΡΩΝ κατάφερε να μιλήσει γιά μερικά δευτερόλεπτα απο το μικρόφωνο του κατοχικού ραδιοσταθμού Μπαϊράκ, οπότε ακούστηκε σε όλη την Κύπρο να λέει "ήμουν, είμαι και θα είμαι γιά πάντα υπέρ της Ένωσης της Κύπρου με την μητέρα Ελλάδα".

http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=909060&-V=articles

2 σχόλια:

  1. Γεώργιος Κάιζερ

    «Ήμουν , είμαι και θα είμαι Ενωτικός» αυτή την απάντηση έδωσε ο αποβιώσας χθες Κερυνειώτης Γεώργιος Κάιζερ σε σχετική ερώτηση που του υπόβαλε ο Τζαφέρ δημοσιογράφος του παράνομου τούρκικου ραδιοσταθμό Μπαϋράκ τον Αύγουστο του 1974 μετά την σύλληψη του από τους τούρκους της Κύπρου και τους στρατιώτες της εισβολής .
    Ο Γεώργιος Κάιζερ συνελήφθηκε ενώ βρισκόταν στο Μπέλλαπάις εγκλωβισμένος.
    Κρατήθηκε μυστικά σε φυλακές της Λευκωσίας και οι τούρκοι αρνιούνταν πεισματικά ότι τον είχαν φυλακισμένο.
    Ήθελαν να τον εξαφανίσουν και αυτόν όπως τον αδελφό του αγνοούμενο καθηγητή Τάκη Κάιζερ.
    Όμως χάρις στον πρόεδρο Κληρίδη και μετά από σχετικές πληροφορίες αφέθηκε ελεύθερος τον Νοέμβριο του 1974.
    Παιδί του Νικόλα και Παρασκευούς Κάιζερ από την Κερύνεια με αδέλφια τον αγνοούμενο Τάκη,την Ελενίτσα και την Ανδρομάχη.
    Διατηρούσε δικηγορικό γραφείο στην Κερύνεια μέχρι τον Ιούλιο του 1974. Δραστηριοποιήθηκε ξανά στην Λευκωσία και ήταν ενεργό μέλος της μάχιμης Δικηγορίας.
    Ήταν άνθρωπος ήρεμος, μελείχιος και με έντονο προβληματισμό για την πατρίδα του.
    Το 1968 ήταν υποψήφιος βουλευτής Κερύνειας με το ΔΕΚ. Θυμάμαι πόσο τρέχαμε στο λιμάνι μαζί για να ετοιμάσομε το τόπο του συλλαλητηρίου και ας ήμουνα 15 χρονών. Σημαιοστόλισα μόνος μου ολόκληρο το λιμάνι.
    Ο Γεώργιος Κάιζερ ήταν για αρκετά χρόνια Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Αποφοίτων Γυμνασίου Κερύνειας (ΣΑΓΚ).
    Το οίκημα του ΣΑΓΚ ήταν στο λιμάνι και κάθε Σαββατοκύριακο υψώναμε έξω από το οίκημα μια πελώρια Ελληνική σημαία.
    Τα δε βράδια μέναμε εκεί μέχρι αργά πολύ αργά. Ο ΣΑΓΚ είχε το 1972 165 μέλη και το νεαρότερο μόλις ηλικίας 18 ήμουν εγώ,(με την αποφοίτηση μου από το Ελληνικό Γυμνάσιο της Κυρήνειας έγινα μέλος) όλα τα άλλα μέλη ήταν πάνω από 40 ετών. Στις εκλογές για νέο Δ.Σ τον Οκτώβριο του 1972 με είχε προτείνει ο Μιχαλάκης Λεπτός για το Δ.Σ.
    Το καλοκαίρι του 1974 τρείς βδομάδες πριν τα γεγονότα ετοιμάζαμε κατόπι πρωτοβουλίας του Γεώργιου Κάιζερ την πρώτη έκθεση ιστορικών χαρτών της Κύπρου στο οίκημα μας. Και επειδή έιχα το μητρώο μελών μαζί μου για τις σχετικές προσκλήσεις, σώθηκε στο σπίτι μου στην Κερύνεια και μου το έφερε μετά η εγκλωβισμένη μητέρα μου.
    Ο ΣΑΓΚ επί Γραμματείας του Γεωργίου Κάιζερ ήταν ένα πνευματικό εργαστήρι. Σχεδόν κάθε μήνα για σειρά ετών πραγματοποιούσε συνεστιάσεις στο ξενοδοχείο DOME με διαλέξεις από πνευματικούς της Κύπρου και Ελλάδας.
    Επίτιμο μέλος του ΣΑΓΚ και ο Ανδρέας Ποταμιάνος ο οποίος τα καλοκαίρια μας πρόσφερε 40 θέσεις στα κρουαζιερόπλοια του για εκδρομή στην Ελλάδα.
    Το καλοκαίρι του 1970 μαζί με άλλα 40 άτομα Κερυνειώτες (Καρεφυλλίδης,Σιάνιος,Κάζιερ,Ξύστρα ….) για ένα ολόκληρο μήνα περιδιαβήκαμε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια.
    Ο Γεώργιος Κάιζερ ήταν και εμπνευστής της ίδρυσης της Αδούλωτης Κερύνειας μιας Αδούλωτης που την ήθελε μπροστάρισσα στους αγώνες της Κερύνειας και όχι όπως είναι σήμερα ουραγός και ανύπαρκτη.
    Ο Γεώργιος Κάιζερ ήταν ένας ιδεολόγος όπως και ο αγνοούμενος αδελφός του Τάκης. Ότι και να γράψεις για τον Γεώργιο Κάιζερ πάντα θα είναι λίγα.
    Αιωνία ας είναι η μνήμη του .
    ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΕΡΥΝΕΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεώργιος Κάιζερ

    «Ήμουν , είμαι και θα είμαι Ενωτικός» αυτή την απάντηση έδωσε ο αποβιώσας χθες Κερυνειώτης Γεώργιος Κάιζερ σε σχετική ερώτηση που του υπόβαλε ο Τζαφέρ δημοσιογράφος του παράνομου τούρκικου ραδιοσταθμό Μπαϋράκ τον Αύγουστο του 1974 μετά την σύλληψη του από τους τούρκους της Κύπρου και τους στρατιώτες της εισβολής .
    Ο Γεώργιος Κάιζερ συνελήφθηκε ενώ βρισκόταν στο Μπέλλαπάις εγκλωβισμένος.
    Κρατήθηκε μυστικά σε φυλακές της Λευκωσίας και οι τούρκοι αρνιούνταν πεισματικά ότι τον είχαν φυλακισμένο.
    Ήθελαν να τον εξαφανίσουν και αυτόν όπως τον αδελφό του αγνοούμενο καθηγητή Τάκη Κάιζερ.
    Όμως χάρις στον πρόεδρο Κληρίδη και μετά από σχετικές πληροφορίες αφέθηκε ελεύθερος τον Νοέμβριο του 1974.
    Παιδί του Νικόλα και Παρασκευούς Κάιζερ από την Κερύνεια με αδέλφια τον αγνοούμενο Τάκη,την Ελενίτσα και την Ανδρομάχη.
    Διατηρούσε δικηγορικό γραφείο στην Κερύνεια μέχρι τον Ιούλιο του 1974. Δραστηριοποιήθηκε ξανά στην Λευκωσία και ήταν ενεργό μέλος της μάχιμης Δικηγορίας.
    Ήταν άνθρωπος ήρεμος, μελείχιος και με έντονο προβληματισμό για την πατρίδα του.
    Το 1968 ήταν υποψήφιος βουλευτής Κερύνειας με το ΔΕΚ. Θυμάμαι πόσο τρέχαμε στο λιμάνι μαζί για να ετοιμάσομε το τόπο του συλλαλητηρίου και ας ήμουνα 15 χρονών. Σημαιοστόλισα μόνος μου ολόκληρο το λιμάνι.
    Ο Γεώργιος Κάιζερ ήταν για αρκετά χρόνια Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Αποφοίτων Γυμνασίου Κερύνειας (ΣΑΓΚ).
    Το οίκημα του ΣΑΓΚ ήταν στο λιμάνι και κάθε Σαββατοκύριακο υψώναμε έξω από το οίκημα μια πελώρια Ελληνική σημαία.
    Τα δε βράδια μέναμε εκεί μέχρι αργά πολύ αργά. Ο ΣΑΓΚ είχε το 1972 165 μέλη και το νεαρότερο μόλις ηλικίας 18 ήμουν εγώ,(με την αποφοίτηση μου από το Ελληνικό Γυμνάσιο της Κυρήνειας έγινα μέλος) όλα τα άλλα μέλη ήταν πάνω από 40 ετών. Στις εκλογές για νέο Δ.Σ τον Οκτώβριο του 1972 με είχε προτείνει ο Μιχαλάκης Λεπτός για το Δ.Σ.
    Το καλοκαίρι του 1974 τρείς βδομάδες πριν τα γεγονότα ετοιμάζαμε κατόπι πρωτοβουλίας του Γεώργιου Κάιζερ την πρώτη έκθεση ιστορικών χαρτών της Κύπρου στο οίκημα μας. Και επειδή έιχα το μητρώο μελών μαζί μου για τις σχετικές προσκλήσεις, σώθηκε στο σπίτι μου στην Κερύνεια και μου το έφερε μετά η εγκλωβισμένη μητέρα μου.
    Ο ΣΑΓΚ επί Γραμματείας του Γεωργίου Κάιζερ ήταν ένα πνευματικό εργαστήρι. Σχεδόν κάθε μήνα για σειρά ετών πραγματοποιούσε συνεστιάσεις στο ξενοδοχείο DOME με διαλέξεις από πνευματικούς της Κύπρου και Ελλάδας.
    Επίτιμο μέλος του ΣΑΓΚ και ο Ανδρέας Ποταμιάνος ο οποίος τα καλοκαίρια μας πρόσφερε 40 θέσεις στα κρουαζιερόπλοια του για εκδρομή στην Ελλάδα.
    Το καλοκαίρι του 1970 μαζί με άλλα 40 άτομα Κερυνειώτες (Καρεφυλλίδης,Σιάνιος,Κάζιερ,Ξύστρα ….) για ένα ολόκληρο μήνα περιδιαβήκαμε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια.
    Ο Γεώργιος Κάιζερ ήταν και εμπνευστής της ίδρυσης της Αδούλωτης Κερύνειας μιας Αδούλωτης που την ήθελε μπροστάρισσα στους αγώνες της Κερύνειας και όχι όπως είναι σήμερα ουραγός και ανύπαρκτη.
    Ο Γεώργιος Κάιζερ ήταν ένας ιδεολόγος όπως και ο αγνοούμενος αδελφός του Τάκης. Ότι και να γράψεις για τον Γεώργιο Κάιζερ πάντα θα είναι λίγα.
    Αιωνία ας είναι η μνήμη του .
    ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΕΡΥΝΕΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή