Φεβρουαρίου 12, 2009

Ενδιαφέρον Λάτση για την Ολυμπιακή


Κινητικότητα στον επιχειρηματικό κόσμο για την Ολυμπιακή Αεροπορία παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες, με τον όμιλο Λάτση να φέρεται ότι έχει προχωρήσει ήδη σε πρώτες διερευνητικές επαφές.
Σύμφωνα δημοσιογραφικές πληροφορίες, τη Δευτέρα, μια ημέρα πριν αρχίσουν οι επίσημες διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τη Marfin Investment Group, το μοναδικό όμιλο που είχε ανταποκριθεί στην έκκληση της κυβέρνησης για τον εθνικό αερομεταφορέα , ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank , κ. Νίκος Νανόπουλος και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, κ. Νίκος Καραμούζης, επισκέφθηκαν τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη.

Η ηγεσία της τράπεζας ωστόσο, ερωτηθείσα ούτε διέψευσε αλλά ούτε επιβεβαίωσε πως το θέμα της συζήτησης ήταν η Ολυμπιακή.
Μάλιστα, στην κυοφορία νέου σχήματος για την εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια χθεσινής συνέντευξης ο νέος υπουργός Μεταφορών.

«Εμφανίζεται κινητικότητα, αλλά ακόμη δεν έχει συγκεκριμενοποιηθεί κάτι» σημείωσε ο κ. Στυλιανίδης, σπεύδοντας παράλληλα να διευκρινίσει ότι το όποιο ενδιαφέρον υπάρχει θα πρέπει να εκδηλωθεί άμεσα καθώς η διαδικασία προχωρά.
Επανέλαβε επίσης ότι η νέα προσπάθεια αποκρατικοποίησης είναι ανοιχτή και ότι ο τρόπος που διεξάγονται οι διαπραγματεύσεις είναι απολύτως συμβατός με την Ε.Ε.

Ο υπουργός Μεταφορών γνωστοποίησε ότι η Ελλάδα έχει ήδη υποβάλει αίτημα στην Κομισιόν για παράταση της διαδικασίας αποκρατικοποίησης και αναμένεται η απάντηση.
Εφόσον το νέο σχήμα καταθέσει δημόσιο ενδιαφέρον, θεωρείται πιθανό ότι θα συμπεριλαμβάνει εταιρείες που συμμετείχαν στον προηγούμενο διαγωνισμό, δεδομένου ότι η Swissport (συμφερόντων του ομίλου) η οποία εξεδήλωσε ενδιαφέρον τόσο για τις υπηρεσίες Handling όσο και για την Τεχνική Βάση δραστηριοποιείται, ήδη στο χώρο.
Πάντως, η εμφάνιση και άλλων υποψήφιων επενδυτών για την Ολυμπιακή, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, ενδέχεται αντί να διευκολύνει την κυβερνητική προσπάθεια ιδιωτικοποίησης να περιπλέξει την κατάσταση, δεδομένου του «σφιχτού» χρονοδιαγράμματος.
Σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους της Ο.Α., όπως υπογράμμισε ο κ. Στυλιανίδης, οι εξαγγελίες της κυβέρνησης περί εθελούσιας εξόδου και μετατάξεων θα εφαρμοστεί.
Oι διαπραγματεύσεις με τη ΜIG θα διαρκέσουν 15 με 20 ημέρες. , με στόχο να έχει περάσει υπό τον έλεγχο του ομίλου Βγενόπουλου η Ολυμπιακή, έως τις 15 Μαρτίου.
Η πρώτη συνάντηση, που διήρκεσε δυόμιση ώρες, ήταν ενημερωτικού χαρακτήρα και έγινε παρουσία του ευρωπαίου συμβούλου παρακολούθησης.
Ο Όμιλος Marfin εμφανίζεται αποφασισμένος να επενδύσει πάνω από 200 εκατ. ευρώ για την εξαγορά και των τριών εταιρειών του εθνικού μας αερομεταφορέα, ενώ ο επικεφαλής του Ομίλου, Ανδρέας Βγενόπουλος εμφανίζεται να έχει σχέδιο για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα της Ο.Α.
«Εμάς μας ενδιαφέρει μια υγιής, αποτελεσματική αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής και αυτό επιδιώκεται με τη διαδικασία η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη» δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ευάγγελος Αντώναρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου